דף הבית / ביקורות / האומנת של RCOM

האומנת של RCOM

מי הם R-COM ישראל? אומנתR-COM ישראל הידועים גם כ-"רנצ'וק" הם רן שטוטמן ושי זכריה, היבואנים

הרישמיים והבלעדיים מטעם R-COM קוריאה היצרן. אנו פנינו לשי בכדי לקבל מוצרים של החברה לביקורת ושי תוך אמון במוצרים גילה שיתוף פעולה בשמחה והגיע לפגישה עם מספר מוצרים (נסקר בהמשך). שי הגיע מאורגן, הראה מספר קטלוגים המציגים את מוצרי החברה והסביר מעט על כל מוצר.

 

 

Rcom - Bird Pavilion Nebulizer אומנת

 

אריזה חיצונית:
גם כאן האומנת מגיעה באריזת קרטון הנושא את השם R-COM בגאווה בכל מקום אפשרי ומכל זוית אפשרית לי היה חסר באריזה הזו את הצבעוניות שאני רגיל לראות באריזות של מוצרי R-COM, אך גם באריזה זו ניתן היה לראות איורים על גבי האריזה אשר לא משאירים מקום לתהיה מה מסתתר בתוך האריזה וכמו כן סימון ייעוד האומנת,כלבים/חתולים, בעלי כנף, זוחלים למינהם.

האומנת של RCOM אריזה

מי הם R-COM ישראל? R-COM ישראל הידועים גם כ-"רנצ'וק" הם רן שטוטמן ושי זכריה, היבואנים הרישמיים והבלעדיים מטעם R-COM קוריאה היצרן. אנו פנינו לשי בכדי לקבל מוצרים של החברה לביקורת ושי תוך אמון במוצרים גילה שיתוף פעולה בשמחה והגיע לפגישה עם מספר מוצרים (נסקר בהמשך). שי הגיע מאורגן, הראה מספר קטלוגים המציגים את מוצרי החברה והסביר מעט על כל מוצר.       אריזה חיצונית: גם כאן האומנת מגיעה באריזת קרטון הנושא את השם R-COM בגאווה בכל מקום אפשרי ומכל זוית אפשרית לי היה חסר באריזה הזו את הצבעוניות שאני רגיל לראות באריזות של מוצרי R-COM, אך גם באריזה זו ניתן היה…

Review Overview

רמת גימור
בטיחות
קלות שימוש
מחיר

טוב מאוד

סיכום: אחד המוצרים היותר טובים ואיכותיים שיצא לי לראות ולהכיר בתחום בעלי הכנף.

דרוג הגולשים: 2.55 ( 2 הצבעות)

אודות תוכיאינפו

השאר תגובה