דף הבית / ביקורות / פארק אוטופיה תגובת ההנהלה

פארק אוטופיה תגובת ההנהלה

פארק אוטופיה תגובת ההנהלה
utopia

בתאריך: 20/03/11  ערכנו ביקור משפחות ב"פארק אוטופיה" , התאכזבנו לגלות את מצבם של בעלי הכנף ותנאי המחייה הירודים וערכנו סיקור שממצאיו הועלו לאתרנו.
בנוסף, כפי שציינו פנינו להנהלת האתר אשר בחרה לא להתייחס לפנייתנו. בגלל חוסר התייחסות מוחלטת מצד "אוטופיה" הוחלט לנסות בדרכים נוספות, כגון פרסום בעמוד הפייסבוק של אוטופיה, חברת אוטופיה בחרה למחוק כל פרסום ולהמשיך כדרכה בהתעלמות מוחלטת מהפניות שלנו. לכן, הבנו כי אין ברירה ועלינו לפנות אל המחלקה המשפטית, עמותת "תנו לחיות לחיות" תוך תקווה כי צעד זה יביא לשינוי תנאי המחייה של בעלי החיים במקום ואנו כמובן נמשיך ונעדכן.


היום (25/4/2011): הגיבה הנהלת אוטופיה דרך טופס צור קשר באתר ולהלן תגובתה המלאה ללא כל שינוי כזה או אחר:

 

תחילת ציטוט:

"זה מספר שבועות מתנהל דרך אתרכם הסתה והכפשות הגורמות לפארק אוטופיה נזק למוניטין.https://www.tukinfo.com/reviews/companies/%D7%A4%D7%A8%D7%90%D7%A7-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%94.html הטיפול בתוכים בפארק אוטופיה הינו ברמה מעולה ומצבם טוב מאוד. הם מוחזקים בכלובים גדולים וסבירים ואנו מתנהגים אליהם באהבה. מגיעים אלינו עשרות אלפי אנשים לביקור בפארק, מכל שכבות האוכלוסייה, ואף אחד מאותם אנשים אינו מתלונן. רק אתם, שיש לכם אינטרס בעניין, וכנראה מפריע לכם שיש בפארק אוטופיה תוכים, מכפישים את פארק אוטופיה באתר שלכם. המשך ההכפשות של נציגים מטעמכם בכל מדיה שהיא, תגרור אחריה תביעה מצידינו כלפיכם על פגיעה במוניטין ללא כל ביסוס. הנהלת פארק אוטופיה."

סוף ציטוט.

פארק אוטופיה תגובת ההנהלה בתאריך: 20/03/11  ערכנו ביקור משפחות ב"פארק אוטופיה" , התאכזבנו לגלות את מצבם של בעלי הכנף ותנאי המחייה הירודים וערכנו סיקור שממצאיו הועלו לאתרנו. בנוסף, כפי שציינו פנינו להנהלת האתר אשר בחרה לא להתייחס לפנייתנו. בגלל חוסר התייחסות מוחלטת מצד "אוטופיה" הוחלט לנסות בדרכים נוספות, כגון פרסום בעמוד הפייסבוק של אוטופיה, חברת אוטופיה בחרה למחוק כל פרסום ולהמשיך כדרכה בהתעלמות מוחלטת מהפניות שלנו. לכן, הבנו כי אין ברירה ועלינו לפנות אל המחלקה המשפטית, עמותת "תנו לחיות לחיות" תוך תקווה כי צעד זה יביא לשינוי תנאי המחייה של בעלי החיים במקום ואנו כמובן נמשיך ונעדכן. היום (25/4/2011): הגיבה הנהלת אוטופיה…

Review Overview

תגובת אוטופיה

לא אהבנו גם את תגובתם...

סיכום: חשוב לציין כי גם בפנייתנו וגם בסיקור שערכנו כי אנו נשמח להזמנה לביקור חוזר בכדי לראות כי אכן שופרו תנאי המחייה ובכדי שנוכל לעדכן את הסיקור בסוף טוב. כמו כן, הצענו ייעוץ ללא כל תשלום לגורמים המתאימים. ספרו לנו מה דעתכם חברים יקרים.. אף אחד לא מתלונן ומדוע? האם יש לנו אינטרס? מפריע לנו שיש פארק אוטופיה? האם זו תגובה שציפתם לקבל מהחברה?

דרוג הגולשים: 2.03 ( 8 הצבעות)

אודות תוכיאינפו

השאר תגובה