דף הבית / מאמרים תוכים / מאמרים כלליים / לימודי אילוף כלבים

לימודי אילוף כלבים

גור כלבים כמו תינוק רך זקוק להדרכה ולהכוונה באמצעות אילוף מקצועי שיסביר לו את הכללים וינחה אותו כיצד להתנהג בסיטואציות שונות. לכן, בכדי להיות מדריך מקצועי, חשוב לעבור הכשרה ברמה גבוהה בבית ספר המתמחה בכך. המכללה האקדמית בוינגייט מכשירה תלמידים באמצעות קורס אילוף כלבים, המתמקדים בטיפול בבעיות התנהגות ובהכשרה כללית לאילוף כלבים. תכנית הלימודים כוללת תחומים רבים בניהם  פיזיולוגיה, אנטומיה וביולוגיה של הכלב, שימוש בכלבים על ידי בני האדם, פסיכולוגיה של הכלב, הכרת ציוד האילוף, אתיקה מקצועית, טכניקות אימון ואילוף, תפעול ותחזוקה של כלבייה ועוד. בין היתר התלמידים יעברו הוראת שיעורים מעשיים, התנסות מעשית וסיורים מקצועיים בכלביות. היקף הלימודים עומד על 450 שעות, כאשר בכל שבוע 15 שעות לימוד.

הכשרה אקדמית

לימודי אילוף כלבים מיועדים לבעלי כלבים אשר מעוניינים להתפתח וללמוד יותר על עולמם של חיות המחמד שלהם ובכדי לשלוט בדרך טובה יותר על התנהגותם. בנוסף, זהו מסלול לימודים מצוין עבור אנשים אוהבי בעלי חיים אשר מעוניינים להפוך את האהבה שלהם לקריירה. אפשרויות התעסוקה יאפשרו לבוגרים לעבוד בכלביות ברחבי הארץ ואף לפתוח כלביה משלהם היות כל בוגר רשאי להירשם כמאלף כלבים בהתאחדות מאלפי הכלבים בישראל. במכללה האקדמית בוינגייט לימודי אילוף כלבים הם תחום אחד מתוך מגוון תחומים הנלמדים ברמה גבוהה ואיכותית. הלימודים מאפשרים הכשרה אקדמית בהכשרות שונות כגון האימון, התנועה, השיקום, הספורט וההוראה. אין ספק כי לימודים במכללה זו חוויה יוצאת דופן, המעניקה לתלמידים חוויה אקדמית מקצועית והן חוויה חברתית. במכללה פעולות חברה ותרבות, אירועים חגיגיים וטקסים.

סובלנות וידע

לימודי אילוף כלבים יכולים לסייע למדריך לעתיד ללמוד את רזי המקצוע ולהבין כיצד לחנך את הכלבים בדרך שתאפשר להם לשמור על דפוסי ההתנהגות החדשים ולא לחזור לסורם. ישנם כלבים עם בעיות פסיכולוגיות, בעיות רגשיות ובעיות פיזיות שאינם יודעים כיצד להתמודד מול בעלי חיים אחרים. מאלף כלבים מקצועי, יוכל להעניק לאותם כלבים כלים להתמודדות וישקם אותם באמצעות תהליך. אילוף כלבים לא קל כפי שהוא נשמע, אלא מצריך הרבה סובלנות, רצון טוב וכמובן ידע. 

אודות תוכיאינפו

השאר תגובה