דף הבית / מאמרים ציפורי שיר ונוי / חומץ תפוחים והשימוש בו

חומץ תפוחים והשימוש בו

apple-cider-vinegar-heinz
רקע כללי:במשך מאות בשנים נחשב השימוש בחומץ בעל יתרונות רפואים,בתרבויות קדומות כבר הבינו שבחומץ ישנם
יתרונות רפואיות והטיפול בחומץ נעשה  בריפוי חבורות, פצעים disinfecting, וכן נגד עקיצות חרקים.החומץ הוא
מחטא (הוא אחראי על חיסול בקטריות) ואנטיביוטי,חומץ מיץ תפוחים מכיל תריסר מינרלים, מעל חצי תריסר וויטמינים חיוניים ושל חומצות וכמה אנזימים. כן! חומץ תפוחים ומיץ תפוחים מצטיינים  במרכיבים המועילים לך ולציפורים!
ויטמינים ומינרלים:חומץ תפוחים ומיץ תפוחים יכול לספק לציפור אנזימים ומינרלים חשובים כגון אשלגן, סידן, מגנזיום, גופרית, כלור, זרחן, ברזל, סיליקון ועוד סוגי מינרלים. חומץ תפוחים מיץ תפוחים מכיל גם  ויטמין P), beta- carotene (ויטמין A),ויטמין C, E, B1, B2 ו B6. כמו כן, הוא מכיל טאנין (הנמצא בקליפות ענבים, בחרצניהם ובשריגי הגפן, וכן ברימון,אפרסמון, תה וצמחים נוספים) חומצת תפוחים, tartaric חומצה, propionic acid, acetic acid ו pectin.
מניעת פטריות:חומץ תפוחים/מיץ תפוחים יסייע למנוע את גידולם של חיידקים או פטריות הצומחים על מזון טרי. אפשר גם להתיז את החומץ על ירקות טריים או כדי להסיר הדברת מזיקים ומשקעים מעל פירות וירקות.

סיוע למערכת העיכול:החומץ מועיל ומסייע למערכת העיכול, שוברים מינרלים, חלבונים ו שומן. Apple חומץ מדכא / בולם סידר את הצמיחה של חיידקים עוין את חוברת העיכול. חומץ סיידר תפוחים, אין להשתמש אם הציפור שלך יש הקפדה על כל שטח פנימי

רכוש רק חומץ תפוחים טבעי:קנה רק חומץ מיץ תפוחים טבעי לחלוטין.החומץ בין צבע הזהב לצבע כתום מואר,אפשר לקנות בחנויות טבע ומזון בריאות.

החומץ אינו כתחליף לתרופה:חומץ תפוחים יכול להיות יעיל לשקם את בריאות הציפור,ביחד עם האכלה נכונה ומגוונת של איכות מזון התוצאות מדהימות,חומץ תפוחים אינו צריך לשמש כתרופה ואינו אמור להחליף טיפול תרופתי במיוחד במקרים בהם הציפור זקוקה לטיפול ואיבחון וטרינרי,החומץ יכול לעזור בשיקום ציפור שתזונתה הייתה ירודה ומצבה הכללי כתוצאה מכך רעוע.חומץ תפוחים מיץ תפוחים יכול לספק לציפור את המינרלים הנחוצים, חומצות, וכן אנזימים המקנים לציפור אורך חיים ארוכים יותר ובריאים.כדי לשמור על בריאות הציפור אפשר לשים טיפה של מיץ תפוחים חומץ תפוחים במי השתייה פעמיים  בשבוע השיפור יראה לעין כבר לאחר מספר שבועות.

אין להעתיק או לפרסם מאמר זה ללא רשות המפרסם

אודות תוכיאינפו

השאר תגובה