דף הבית / ביקורות / האומנת של RCOM

האומנת של RCOM

מבט מקרוב:

אומנת מבט מקרוב

כמו כן, בצד ימין מעל אותה רשימה תוכלו לראות את פתח כניסת החמצן המיועד לטיפול בחיות במצוקה המיועד להחדרת חמצן לאומנת (בדרך כלל מיועד לטיפול וטרינרי).

אומנת - צידה הימיני

 

בחלקה  הקידמי:
בחלק הקידמי מצד ימין נוכל למצוא את הבקר לתפעול האומנת.
לאחר חיבור האומנת לחשמל נקבל צליל הדלקה וחיישן הטמפרטורה וחיישן הלחות יתפסו למצב איפוס לפי נתוני הסביבה. מלמעלה למטה: תצוגה של הטמפרטורה הקיימת באומנת (לחיצה על SET תציג את הטמפרטורה שהאומנת מעודכנת להגיע אליה).
תצוגה של אחוזי לחות (לחיצה על SET תציג את אחוזי הלחות שהאומנת  מעודכנת להגיע אליה). נורות הבקרה (מה נמצא בעבודה) טמרפרטורה, אחוזי לחות, אניון. כפתורי + – להרמה והורדה של לחות וטמפרטורה (דורש לחיצה על SET כבטחון). בנוסף תוכלו למצוא כפתור דימר המפעיל תאורה במספר רמות, התאורה היא תאורת פנים אשר מאירה היטב את פנים המדגרה, התאורה ממוקמת גבוה במקום שבעל החיים לא יכול לחסום את האור. הפעלה של מצב אניון (חיידקי אניון במצב טיפולי) ובחירת תצוגת טמפרטורה
אצלינו זה נמצא על C המציין צלסיוס.


בצידה השמאלי של האומנת תוכלו לראות מדבקה המפרטת שימוש באומנת – הפעלה מהירה. מעל אותה מדבקה נמצא פתח כניסת המים. פתח המילוי מוגן ע"י פקק אוטם ומגש פלסטיק אשר דורש הזזה והוצאה מהמסילה. במידה והינכם רוצים לנקז את המים מהאומנת תהיו חייבים להפוך את האומנתלניקוז של המים.

לאומנת דלת נפתחת על גבי מסילה כלפי מעלה ותנועתה קלה, הדלת נעצרת בכל שלב של הפתיחה בגלל לחץ קל וצורתה וגודלה של הדלת. חשוב לציין כי אין סכנה כלל שהדלת חלילה תחליק ותפגע בגוזל.

אומנת לתוכים

אומנת לתוכים

מבט לבפנים:

אחד הדברים החשובים ביותר הוא החלק הפנימי, החלק שבו אנו מטפלים בבעלי הכנף שלנו. בחלקה הפנימי של האומנת גיליתי להפתעתי שהכל פנימי. תאורה, מאווררים וגם פתיחה לתחזוקת החלקים היא פנימית. מצב זה מבטל את הסיכון שגוזלים הנמצאים בתוך האומנת יקבלו מכה ממאוורר או כל חלק אחר.

אומנת תוכים

החלפה של פיוז במקרה הצורך אינה מצריכה פרוק ו\או כלים נוספים, זהו בהחלט פלוס נוסף באומנת, אין צורך בכלים נוספים לפרוק כזה או אחר, לכל דבר יש דרך פתיחה על פטנט כזה או אחר שעושה את העבודה לקלה עד מאוד.
לפרוק והחלפה של פיוז יש למשוך את המגרה ומצידה הימני יש חתיכת פלסטיק שצריך למשוך והפיוז נגלה וניתן להחליפו בקלות. את הפילטרים מפרקים לניקוי והחלפה ע"י לחיצה על קליפס ובו זמנית משיכה כלפי חוץ.

סרקולציה:

אין מאורר אחד חזק, יש 6 מאווררים בינוניים. 6 מאווררים מחולקים 2 בכל צד ו-2 עליוניים. מצב זה גורם לסרקולציה טובה יותר בכל פינה באומנת ובו זמנית הגוזל אינו מקבל רוח ישירה חזקה.

 

קביעת טמפ',לחות ושטח האומנת:

שטח האומנת מספק ביותר ויכול להכיל כ- 6 גוזלי גאקו לפני גמילה (41.5X38.5). הטמפרטורה מאפשרת קביעה בין 20 מעלות ל-38 מעלות ואת הלחות ניתן לקבוע בין 40% לבין 60%.


יתרונות:

  • רמת גימור מעולה.
  • בטיחותית מאוד (עקב פנים שטוח).
  • קלה לתפעול.
  • מאפשרת כניסת חמצן\טיפול רפואי.
  • לחות מבוקרת.

חסרונות:

  • חלפים\פילטרים כמות מזערית.
  • לא סופקה חוברת הפעלה בעברית
  • לניקוז מים יש צורך בהפיכת האומנת
  • מוצר יקר.
מי הם R-COM ישראל? R-COM ישראל הידועים גם כ-"רנצ'וק" הם רן שטוטמן ושי זכריה, היבואנים הרישמיים והבלעדיים מטעם R-COM קוריאה היצרן. אנו פנינו לשי בכדי לקבל מוצרים של החברה לביקורת ושי תוך אמון במוצרים גילה שיתוף פעולה בשמחה והגיע לפגישה עם מספר מוצרים (נסקר בהמשך). שי הגיע מאורגן, הראה מספר קטלוגים המציגים את מוצרי החברה והסביר מעט על כל מוצר.       אריזה חיצונית: גם כאן האומנת מגיעה באריזת קרטון הנושא את השם R-COM בגאווה בכל מקום אפשרי ומכל זוית אפשרית לי היה חסר באריזה הזו את הצבעוניות שאני רגיל לראות באריזות של מוצרי R-COM, אך גם באריזה זו ניתן היה…

Review Overview

רמת גימור
בטיחות
קלות שימוש
מחיר

טוב מאוד

סיכום: אחד המוצרים היותר טובים ואיכותיים שיצא לי לראות ולהכיר בתחום בעלי הכנף.

דרוג הגולשים: 2.55 ( 2 הצבעות)

אודות תוכיאינפו

השאר תגובה