דף הבית / ביקורות / מיני מדגרה

מיני מדגרה

התרשמות:
לאחר הוצאה ובחינת המוצר אני מאוד התאכזבתי. מדובר בגימור שונה מהאופן שבו למדתי להכיר את חברת R-COM עד עתה.

מכסה המדגרה הוא פלסטיק דק ולא כפול כפי שראינו ב-R-COM PRO 20, אין אפשרות נוחה לפרוק\ניקוי ודורשת פרוק בעזרת כלים אשר ככל הנראה גם יבטלו אחריות, אין אפשרות כיול לחות וכד'.
האריזה והצפיה במוצר גרמו לי לתהיה האם המוצר לקהל שונה ולא לקהל המגדלים, התשובה לא אחרה לבוא, לאחר בדיקות של החוברת, אתר היצרן וסיקורים ברחבי הרשת גיליתי כי המוצר הותאם מראש לקהל מסויים לקהל המורים\תלמידים לצורך לימוד מה שעושה את המוצר לבהחלט מספק ואף יותר מזה כפי שנראה בהמשך.
גם במגרה זו ניתנת האפשרות בצורה נוחה למלא מים ומאחור נמצא את פתח הניקוז ע"י הוצאה של פקק גומי קטן.

תמונות המדגרה:

תמונות מדגרה מינימדגרה לתוכים
מדגרה מיני לתוכיםמדגרה לתוכים

למדגרה מגשים נוספים המאפשרים הדגרה של ביצים מזנים שונים.

מגשים למדגרה

תמונות האתר יצרן המדגישות את קהל היעד:

EZ-SCOPE:

התוסף שמגיע עם המוצר בהחלט רעיון מעולה. אפשרות הדלקה של אור להצגה של פנים הביצה והתפתחותה בצורה יעילה יותר. חשוב לציין כי למוצר אין זכוכית מגדלת אמיתית לאורך "הצינור" ובכלל מדובר בצינור חלול אשר בראשו מכסה פלסטיק שקוף ולא מעבר,
למרות זאת ניתן לראות ביתר קלות את תוכן הביצה.

איזי סקופ

סקופ למדגרה


חשוב: היתרונות, חסרונות וציון סופי משוקללים על פי התייחסות לקהל יעד המוצר.

יתרונות:

  • מוצר ייחודי למוסדי לימוד ולילדים ואף בוגרים כתחביב לימודי.
  • אוטומטי כמעט באופן מלא.


חסרונות:

  • קשה לניקוי ואף ככל הנראה פירוק עלול לבטל אחריות.
  • גימור זול.
  • יקר.
אריזה חיצונית של המדגרה: אריזה קטנה וצבעונית עם ציור של אפרוח והצבע צהוב "שולט" אשר מלווה את המוצר מרמז לנו על תפקידו. הצבע של האריזה, תמונת האפרוח בשילוב הפונטים, תמונות נוספות וכד' גורמים למוצר להראות "ילדותי" אך יתכן שזה הקהל שאליו פונים החברה. על נושא זה ננסה לענות בהמשך. מבט לבפנים: בפנים יכלנו לראות את המדגרה ואת ה-EZ SCOPE המאפשר צפיה בביצים ובתהליך ההתפתחות שלו. המוצר ארוז היטב, כל דבר נמצא במקום מיועד. כבלי החשמל נמצאים בקופסא מיועדת, ה-EZ-SCOPE נמצא בתוך תושבת קרטון אשר משמש אחיזה של המדגרה. למרות הסדר המופתי מצאתי את המדגרה ללא הגנה כזו או אחרת וכל…

Review Overview

רמת גימור
נוחות
עלות

לא אהבנו

סיכום: לא הייתי צריך הרבה זמן עם המוצר בכדי להבין שמדובר במוצר לקהל הלימודי בין אם אתה ילד או בוגר עם תחביב זה או בין אם אתה מורה או מוסד לימודי שבהחלט עושה את המוצר למיוחד. כמגדל לא הייתי חושב להדגיר ביצים של ציפורים בגלל חוסר האפשרות לשלוט על הבקרה הנדרשת וגם בגלל ההדגשים והרושם שהציג יצרן המדגרה אלא אם היה ניתן לבחון אחוזי בקיעה של ביצים שונים כפי שניסינו לעשות כן בביקורת זו אך נענינו בשלילה.

דרוג הגולשים: 4.85 ( 1 הצבעות)

אודות תוכיאינפו

השאר תגובה