דף הבית / ביקורות / חליפות טיסה לתוכים | חיתול לתוכים

חליפות טיסה לתוכים | חיתול לתוכים

חליפות טיסה לתוכים | חיתול לתוכים

הקדמה: חליפת טיסה (המוכר גם כחיתול לתוכים) הינה חליפה אשר מלבישים לתוכים שברשותנו בכדי למנוע מהתוכים ללשלש  בסביבה לא רצויה באותו רגע נתון. בחליפה שמים פדים אשר סופגים את הצרכים של התוכים ומונעים רטיבות בחליפה. את החליפה המציאו לוריין ומארק מור כאשר רצו זמן איכות נטול לכלוך עם התוכים אשר ברשותם. ב-15 לאוקטובר 1997 נרשם פטנט למוצר זה.

באריזה:
המוצר מגיע ארוז בניילון קשיח ומאפשר לראות את החליפה בשלמותה. על רוב חלקה האחורי ובראש צידה הקידמי ניתן לראות קרטון אשר מנוצל עד תום לנתינת פרטים והסברים. בצידה הקידמי של האריזה נוכל לראות בגדול את הכותרת "חליפת טיסה" ותמונה של קוקוטיילית לבושה בחליפת טיסה. לידה, מצויינים דגשים על הצורך בשימוש החליפה, יתרונות ועל כך שחליפה נבדקה ע"י וטרינרים והינה מאושרת על ידם. באותו צד של האריזה, צידה הקידמי לאחר פתיחה והוצאת הניילון נוכל לראות הסבר כיצד נכון לפנות אל התוכים שלנו ולהרגיל אותם לאותה חליפה. כאשר קראתי את ההסברים מצאתי אותם קצרים ויעילים. אותם הסברים מאוד חשובים ולכן שמחתי לראות את אותו נוסח קצר וענייני אשר מגדיל את הסיכוי כי מגדלים יקראו היטב ועד תום את ההסברים.
בצידה האחורי של האריזה ניתן לראות את שמות זני התוכים והמידות לצידן. כמו כן נוכל לראות דוגמן נוסף (הפעם ג'אקו) ולידו שוב אותם דגשים אשר דיברנו עליהם קודם לכן.

bird-diaper-flightsuit1bird-diaper-flightsuit2bird-diaper-flightsuit3

חליפת אימון:
הערה: את הבדיקה ביצענו על תוכי מזן ג'אקו קונגו בגיל חודשיים וחצי.
כאשר הוצאנו את החליפה מהאריזה בהחלט קיבלנו תחושה של איכות. הבד תפור היטב, רמת גימור מצויינת ולמרות שמדובר בחליפת אימון שרק משמה עוברת תחושה של "מדי ב'" לא הצלחנו למצוא דבר מה שאינו כשורה ויכול להפוך למדי א' (חליפת טיסה) לאלו האוהבים את הלבן חלק ללא כל בעיה. הסקוצ' מאחור איכותי ולמרות שלא פתחנו וסגרנו אלפי פעמים ניתן בהחלט לומר בבטחון כי להרסו לא יהיה פשוט והוא יחזיק זמן רב. למעשה זהו החלק האחרון אשר נדאג לו בכל החליפה כולה. חשיבות חליפת האימון הינה גדולה. מצד התוכי שיאפשר לו לבחון את המוצר ככל שיחפוץ עד להרגל ללא פחד. מצב זה מוריד סטרס מיותר ממצב שבו נשים עליו חליפת טיסה ולא נאפשר לו לבחון אותה ומצד המגדל שמקבל מוצר שישאר בשלמותו לאחר הרגל התוכי בעזרת חליפת האימון.

bird-diaper-flightsuit4bird-diaper-flightsuit5

פד ספיגה:
עם המוצר קיבלנו לבדיקה את פדי הספיגה. לג'אקו מגיעים פדי ספיגה יחסית גדולים אשר דומים מאוד לתחתוניות של הנשים. הפכנו את חליפת האימון, שמנו את פד הספיגה והפכנו חזרה. מהיר ויעיל. כל כך פשוט ויעיל שאת פד הספיגה תוכלו בקלות להחליף בפדים רבים אחרים ולמצוא את היעיל עבורכם (בהתאם לסוג התוכי) ובמחירים שונים ותחרותיים לחברות השונות. חשוב לציין כי אנו מתייחסים לפדים אשר קיבלנו עבור חליפת הטיסה לתוכי ג'אקו. לא התאפשר לנו לבחון את הפדים לתוכים קטנים, אנו מקווים שנוכל לעשות זאת בהקדם ולעדכן גם בנושא זה.

bird-diaper-flightsuit6

טיסת מבחן:
את החליפת אימון שמנו כאמור על ג'אקו בן חודשיים וחצי. בתחילה הג'אקו הראה התנגדות קלה אך בעזרת גישה נכונה איפשר לנו להלביש את החליפה. בדקות הראשונות כאשר התוכי היה עם החליפה הוא התקשה ללכת אך לאחר מספר דקות הצליח למצוא את האיזון והחל חוקר את החליפה. למרות כוחו של הג'אקו לא מצאנו אותו בעל יכולת להרוס את החליפה. מצאנו חורים ממקורו של הג'אקו וסימני לעיסה אך לא מעבר. בפעם השניה ששמנו את החליפה על הג'אקו כבר גילינו שיפור ניכר בהתנגדות ובניסיונות של הג'אקו בחקר החליפה.

bird-diaper-flightsuit7bird-diaper-flightsuit8

כיס הנקיון:
הלו הוא מוקד העניין במוצר זה עושה את עבודתו נאמנה. כיס הנקיון נמצא במרחק מגוף התוכי ומאפשר ספיגת הלשלשת ללא ליכלוך התוכי כלל.

הרגל התוכי לחליפה:
הרגל התוכי לחליפת הטיסה תלוי בהרבה גורמים יחד. בגישה של המגדל לתוכי, באופי התוכי בהתאם לדרך בה גדל וגילו של התוכי. הדרך הטובה ביותר הינה להרגיל את התוכי בגילו הצעיר ככל שניתן. המצב הטוב ביותר הינו להרגיל את התוכי לחליפה בזמן ההחתמה במידה וזה מתאפשר.

רצועה וחוזק הסקוצ':
בכדי לבדוק את חוזק הסקוצ' כאשר הרצועה מחוברת, חיברנו את הרצועה לכף הרגל ואת החליפה שמנו בתוך כף היד ומשכנו בכוח. בתמונה תוכלו לקבל המחשה ולהתרשם. הסקוצ' מאוד חזק והסיכוי לפתיחה הינו אפסי. יחד עם זאת כדאי לזכור שמדובר במוצר חדש ועם הזמן והבלאי יתכן וחוזק הסקוצ' לא יהיה כאתמול שילשום ויש לבצע בדיקות ולהשגיח על התוכים שלכם בכל עת.

bird-diaper-flightsuit9bird-diaper-flightsuit10

עלות:
המחירים בארץ נכון לעכשיו הינם בין 80 לבין 120 בהתאם לסוג התוכי \ גודל החליפה. אם תבצעו הזמנה מחו"ל (כדוגמת EBAY) תוכלו "לחסוך" כחצי מהעלות . מצב זה אולי כדאי רק כאשר התוכי כבר מורגל לחליפה והמידה ידועה בבטחון.

 

 

חליפות טיסה לתוכים | חיתול לתוכים הקדמה: חליפת טיסה (המוכר גם כחיתול לתוכים) הינה חליפה אשר מלבישים לתוכים שברשותנו בכדי למנוע מהתוכים ללשלש  בסביבה לא רצויה באותו רגע נתון. בחליפה שמים פדים אשר סופגים את הצרכים של התוכים ומונעים רטיבות בחליפה. את החליפה המציאו לוריין ומארק מור כאשר רצו זמן איכות נטול לכלוך עם התוכים אשר ברשותם. ב-15 לאוקטובר 1997 נרשם פטנט למוצר זה. באריזה: המוצר מגיע ארוז בניילון קשיח ומאפשר לראות את החליפה בשלמותה. על רוב חלקה האחורי ובראש צידה הקידמי ניתן לראות קרטון אשר מנוצל עד תום לנתינת פרטים והסברים. בצידה הקידמי של האריזה נוכל לראות בגדול את…

Review Overview

עלות
איכות
ניקיון
הרגל לתוכי

סיכום: אם אתם רוצים לטייל עם התוכי ואו לבלות איתו זמן איכות בתוך הבית נטול לשלשת, המוצר הזה בהחלט בשבילכם. יחד עם זאת חליפת הטיסה מתאימה למגדלים אשר מבינים כי ישנו תהליך (לרוב לא קצר) בכדי להרגיל את התוכים לחליפה בהתאם לסוג התוכי, אופי התוכי וגילו. הרגל התוכי כאשר הינו עוד גוזל ואף בתהליך ההחתמה הינו מצויין אך יש לזכור כי המלצת החברה לקחת מידה קטנה יותר במצב זה ולכן זהו חסרון נוסף אשר יצריך בעתיד לרכוש חליפה גדולה יותר. היינו שמחים לראות גם שילוב של חליפות, חליפת אימון במידה קטנה יותר וחליפת טיסה גדולה יותר באותה אריזה וזאת על מנת למנוע את אותו חסרון בזמן הרגלת גוזלים. אם מתגברים על נושא המידות וההרגל המוצר איכותי ועושה את העבודה כאמור נאמנה. מוצר מצויין.

דרוג הגולשים: 3.75 ( 8 הצבעות)

אודות תוכיאינפו

2 תגובות

  1. שלי פרידמן

    כמה עולה חליפת תוכי ואיפה ניתן לרכוש אותה?

השאר תגובה