דף הבית / ביקורות / ביקורת מוצרים / הצבת מצלמות בבית הגידול, צפיה בזמן אמת ואבטחה – המדריך הגדול חלק א'

הצבת מצלמות בבית הגידול, צפיה בזמן אמת ואבטחה – המדריך הגדול חלק א'

הצבת מצלמות בבית הגידול, צפיה בזמן אמת ואבטחה
אם אין לכם מצלמות בבית הגידול אני משוכנע כי לא פעם חשבתם האם כדאי להציב מצלמות אבטחה וכיצד בעצם מתבצע כל התהליך. במדריך זה אנסה לתת את כל התשובות האפשריות בנושא הצבת מצלמות בבית הגידול הכולל הכנה ויעוץ עוד לפני רכישת המצלמות, נדון באפשרויות השונות ממצלמות USB אשר לא דורשות כמעט ציוד נוסף ועד למצלמות מקצועיות. נדון ונכיר בתי גידול וצרכים מיוחדים כגון בתי גידול הנמצאים בתוך הבית לבתי גידול הנמצאים בחוץ עד למרחק רב בתנאי אקלים קשים.
לנוחיותכם ביצעתי חלוקה של קטגוריות על פי נושאים, באפשרותכם ללחוץ על כל קטגוריה ו\או נושא למעבר מהיר.
חשוב: לא ינתן יעוץ ו\או כל מענה בנושא זה בהודעות פרטיות ואין אני מבצע התקנות ו\או ממליץ על גוף כזה או אחר.
קריאה נעימה.

הערות:

  • דיון זה נעול מהסיבה שיתבצעו עדכונים ותוספות עם הזמן. שאלות,טענות,הצעות וכו' ניתן לעשות בדיון הבא: https://www.tukinfo.com/viewtopic.php?f=53&t=3880
  • אין לתת כתובת IP ו\או כתובת מותאמת אישית רק לאחר בטחון הכרות עם אותו אדם.
  • לפני כל רכישה ו\או הקמה אני ממליץ לפתוח דיון בפורום מגדלים.
  • מאמר זה לא נכתב ע"י גוף מקצועי ופורסם לידע כללי.

 

מקצועי \ חצי מקצועי

מערכת חצי מקצועית – היא מערכת אשר אינה מיועדת לשימושי אבטחה אך בהחלט ניתן להמיר אותה למערכת כזו ויתכן מאוד כי מערכת מסוג זה תיתן פתרון זול וטוב. דוגמא למערכת מהסוג הזה היא מערכת אשר מורכבת ממצלמותUSB עליהן נדון בהמשך.
מערכת מקצועית – היא מערכת אשר מראש מיועדת לצילום,הקלטה ואבטחה. המערכת מגיעה לרוב לתנאי אקלים שונים ובעלי איכויות טובות יותר. בנוסף מערכות אלו מאפשרות הגעה למרחק רב ללא "בעיה" כפי שניתן יהיה לקרא במערכות חצי מקצועיות. חשוב לא פחות כי ישנם מקרים בהם מערכות אלו לא יקרות ממערכות חצי מקצועיות ואף זולות יותר.

מהן הדרישות לפני רכישה של מערכת?

הדרישות משתנות לפי צרכים של בית הגידול והרצון שלנו מהמערכת עצמה לכן יהיה קשה לענות על השאלה הזו באופן מוחלט אבל אני בהחלט אנסה לסגור פינות ככל שניתן, הרגישו חופשי לשאול בנושא ובכל נושא ואשתדל לענות בצורה עניינית ומקצועית ככל שניתן.
קודם כל ללא קשר לבית הגידול, מיקומו ובסוג המערכת אשר נבחר יש צורך במחשב אישי ו\או במערכת הכוללת מוניטור ומערכת הקלטה כגון וידאו. במדריך זה אנו נדון באפשרות הראשונה, אפשרות חיבור מערכות למחשב הבייתי ונדון בנוסף ברכישת מערכת נוספת במידת הצורך.
א) חצי מקצועי -נתחיל בדרישות נמוכות ופשוטות להרכבת מערכת לבתי גידול אשר נמצאים בבית ו\או במתחם הקרוב למחשב האישי. (מי שאין ברשותו בית גידול הקרוב למחשב האישי מוזמן לעבור לסעיף הבא).
הרכבת מערכת צפיה ואבטחה אשר קרובה למחשב הבייתי יכולה בהחלט להוזיל את ההוצאות והקושי בהתקנת המערכת, לבית גידול כזה הייתי ממליץ קניה של מצלמות רשת USB רגילות אשר משמשות תקשורת בין אנשים ברחבי הרשת כגון תוכנות מסרים השונות (ICQ,MSN ועוד…).

הדרישות:
דרישות למערכת מהסוג הנ"ל תלויות גם הן במספר המצלמות המחוברות למחשב האישי. מספר חיבור המצלמות למחשב האישי במקרה הנ"ל הוא תלוי במספר חיבורי ה-USB אשר נמצאים במחשבכם וברצונכם, כתיבת סעיף זה מתייחס לחיבור של עד 4 מצלמות USB.
טיפ: ניתן להגדיל את כמות חיבורי ה-USB ע"י בקרי USB הניתנים לרכישה ו\או קניה של מפצל USB.
מערכת מחשב:
Win98/Me/2000/XP , P-III, 128MB , 20GB. * יש לשים לב לדרישות מינימום בעת רכישה. כאמור הדרישות משתנות ממספר המצלמות המחוברות ובשימוש מיועד למערכת המחשב (מצלמות בלבד ו\או שימוש נוסף).
ב) מקצועי -דרישות אלו מיועדות למעוניינים במערכת מקצועית בין אם הגידול בקרבת המחשב האישי ובין אם קיים מרחק ו\או בית הגידול נמצא במתחם חיצוני ובתנאים שונים.

הדרישות:
דרישות למערכת מהסוג הנ"ל תלויות גם הן במספר המצלמות המחוברות למחשב האישי. מספר חיבור המצלמות למחשב אישי במקרה הנ"ל הוא תלוי במספר כרטיסי ה-DVR ומספר החיבורים בכל כרטיס, כתיבת סעיף זה מתייחס לחיבור של עד 4 מצלמות DVR.
מערכת מחשב:
Win98/Me/2000/XP , P-III, 128MB , 20GB. * יש לשים לב לדרישות מינימום בעת רכישה. כאמור הדרישות משתנות ממספר המצלמות המחוברות ובשימוש מיועד למערכת המחשב (מצלמות בלבד ו\או שימוש נוסף).

אודות תוכיאינפו

השאר תגובה