דף הבית / ביקורות / הצבת מצלמות בבית הגידול, צפיה בזמן אמת ואבטחה – המדריך הגדול חלק ג'

הצבת מצלמות בבית הגידול, צפיה בזמן אמת ואבטחה – המדריך הגדול חלק ג'

הצבת מצלמות בבית הגידול, צפיה בזמן אמת ואבטחה – המדריך הגדול חלק ג'

דגש על חומרה חשובה על פי צרכים.

בדרישות נכתבו דרישות מינימום לפי ממוצע של הדרישות ערכות אבטחה בשוק. יחד עם זאת יש לזכור כי הדרישות משתנות גם על פי צריכה ולא רק על פי מערכת אבטחה. לצורך העניין אם דרישת המינימום היא כונן קשיח בעל 20 גי'גה נפח לשם הפעלה הוא בהחלט לא יהווה פתרון ברגע שאנו נרצה להקליט זמנים ארוכים ואולי אף באופן קבוע. לכן, יש לשים לב לדגש על חומרה בעת רכישה לפי צרכים אולי יש צורך מעבר לרכישת ערכת אבטחה\צפיה בכונן קשיח נוסף לשם ביצוע הפעולות הנדרשות. במידה ויש לכם מספר רב של מצלמות והינכם מעוניינים לצפות בכל המצלמות בו זמנית לשם מעקב כזה או אחרת יתכן כי המסך שברשותכם קטן ויקשה על פעולה זו.

זכרו! בעת רכישת של ציוד ו\או ערכה, כי דרישות המינימום הם לשם הפעלה ולא בהכרח יאפשר ביצוע פעולות על פי דרישה.
אל תהססו לדרוש בעת הרכישה מענה האם המוצר בעזרת הציוד הקיים יענה לצרכים מעבר ל-"יעבוד לך".

סוגי כבלים ומרחקים אפשריים.

מקצועי:

ע"י כבל G59 ניתן להגיע עד כ-150 מטר ללא צורך במגבר.
ע"י כבל RG6 ניתן להגיע עד כ- 300 מטר ללא צורך במגבר.

חצי מקצועי:

מצלמת רשת USB אינה מאפשרת הגעה למרחקים ארוכים (ללא מגבר נדון בהמשך), מצלמה רשת USB מגיעה עם כבל סטנדרטי של מטר וחצי ומאפשר הארכה של מטר וחצי נוסף ללא פגיעה בצפיה. לכן מראש מבחינות שונות ציינתי כי מודבר במערכת זולה ודורשת קרבת בית גידול. יש לזכור שאין המצלמה בהכרח אמורה להגיע עד לבית הגידול וכי מספיק הגעה לזוית הצילום\צפיה בבית הגידול.

ערכת USB – לרוב מאפשרת הגעה עד 10 מטר ללא מגבר.

התקנת המערכת באופן עצמאי, אפשרי?

בהחלט כן. כמובן שאין אנו מדברים על הסתרת כבלים, השחלה או כל דבר אחר אשר מצריך ידע ואפשרות פיזית לביצוע. בהתקנת המערכת אנו מתכוונים לחיבור כרטיס למחשב האישי, התקנת הדרייברים והתוכנות, חיבור הכבלים לכרטיס ולמצלמות.

הכרטיס: מגיע בבקופסא הכוללת חוברת הוראות כיצד להרכיב את הכרטיס במחשב האישי, התקנת הדרייברים לצורך זיהוי והתקנת התוכנות לצורך צפיה\ניהול\הקלטה.
הכבלים: צורכים בתחילתם ובסופם מחבר מיוחד לשם חיבורו למצלמה ולכרטיס. יש מחברים המאפשרים הרכבה עצמית ע"י כלים רגילים (מברג להרכבה,סכין לגילוי הכבל) ויש מחברים הדורשים כלים מיוחדים לחיבורם. רצוי במידת האפשר לבקש כבלים מוכנים עם המחברים מורכבים. במידה וזה לא אפשרי, יש לשים לב לסוג המחברים אשר נרכשים.

מונחים, כגון:FPS,רזולוציה,שיטת שידור.

DVR – הינו Digital Video Recorder ,הקלטה וידאו דיגיטלית. מערכת הקלטה דיגיטלית מאפשרת הקלטה באיכות גבוהה, דגימת זמן על פי בחירה (צפיה), זמן הקלטה גבוה ועוד.

FPS – מספר הפריימים לשניה לרוב צפיה "חלקה" מתאפשר כ-25 FPS לשניה.

רזולוציה – רזולוציה היא כושר הפרדה\כושר אבחנה. ככל שהרזולוציה תהיה גבוהה יותר כך התמונה תהיה מפורטת יותר.

שיטת שידור – NTSC\PAL השיטה המקובלת בארצינו היא PAL כמו כן מאפשרת רזולוציה גבוהה יותר.

אודות תוכיאינפו

השאר תגובה