דף הבית / ביקורות / המשקל של RCOM

המשקל של RCOM

אהמשקל של RCOMריזה חיצונית:
המשקל מגיע בנרתיק דמוי עור ונותן מראש מראה שונה ויוקרתי, הצורה שבא מגיע המשקל וגודלו אינו מרמז כלל כי מדובר במשקל. 

 

שימוש:

המשקל אינו מגיע עם הוראות בכל שפה שהיא. ההוראות או יותר נכון לומר ציון כל כפתור מצויין על גב פתח מכסה המשקל. הציונים הם בקוריאנית בלבד, אך יחד עם זאת מדובר במוצר פשוט להפעלה.
למשקל 4 כפתורים: כיבוי והדלקה, איפוס ל-0, יחידה (אונקיה, גרם ועוד{OZT CT}). משטח המשקל חלק ומסוכן במשקל ביצים שכן המשטח מאוד קטן,לשקילת ביצה עדיף להניח משטח מחוספס על מנת שהביצה לא תתגלגל מהמשטח.
בנסיון לשקול גוזלים גדולים כגון גוזלים של ג'אקו נתקלנו בקשיים, שוב בגלל המשטח הקטן והיה צורך בהוספת כלי ואיפוס המשקל אך כאן נתקלו בקושי נוסף. הבדיקה עם כלי נוסף גורמת לצג להיות מוסתר וקשה לצפיה.

 תמונות:
משקל של RCOM

 

המשקל של RCOMהמשקל של RCOM

יתרונות:

  • קל ונוח לנשיאה
  • אפשרות איפוס


חסרונות:

  • משטח שקילה קטן
  • משטח שקילה חלק
  • צג מוסתר בהוספת כלי
  • יקר
אריזה חיצונית: המשקל מגיע בנרתיק דמוי עור ונותן מראש מראה שונה ויוקרתי, הצורה שבא מגיע המשקל וגודלו אינו מרמז כלל כי מדובר במשקל.    שימוש: המשקל אינו מגיע עם הוראות בכל שפה שהיא. ההוראות או יותר נכון לומר ציון כל כפתור מצויין על גב פתח מכסה המשקל. הציונים הם בקוריאנית בלבד, אך יחד עם זאת מדובר במוצר פשוט להפעלה. למשקל 4 כפתורים: כיבוי והדלקה, איפוס ל-0, יחידה (אונקיה, גרם ועוד{OZT CT}). משטח המשקל חלק ומסוכן במשקל ביצים שכן המשטח מאוד קטן,לשקילת ביצה עדיף להניח משטח מחוספס על מנת שהביצה לא תתגלגל מהמשטח. בנסיון לשקול גוזלים גדולים כגון גוזלים של ג'אקו נתקלנו בקשיים,…

Review Overview

רמת גימור
נוחות
עלות

לא אהבנו

סיכום: היתרונות של המשקל הן גם החסרונות. מצד אחד קומפקטי ונוח לנשיאה ממקום למקום מצד שני קשיים בשקילת גוזלים ללא כלי נוסף. אם שטח המשקל היה מחוספס או בעל רפידה כתוספת היה נוח יותר לשקילת ביצים וגוזלים בגודל מסויים, אך לצערינו לא מצאנו את המוצר מתאים לשקילה כזו או אחרת.

דרוג הגולשים: היה הראשון לדרג!

אודות תוכיאינפו

השאר תגובה